8.8.08

Primera entrada

Bé, no sé què dir per començar. Aquest blog en principi només té per objectiu parlar de llibres, de tota mena de llibres. M'agrada llegir, però si miro els llibres que he llegit darrerament m'adono que fa temps que no ho faig de manera regular i, encara pitjor, que no disfruto d'allò que llegeixo. Em sembla que l'última novel·la amb la que vaig disfrutar va ser La pell freda de l'Albert Sánchez Piñol. Però, vés per on, quan vaig voler llegir el seu Pandora al Congo no vaig passar de la meitat. No és que la qualitat d'aquesta última no sigui tan bona com l'altra, és més aviat que jo ja havia canviat com a lectora, ja no em llegeixo els llibres d'una tirada. Els llegeixo a estones perdudes i això és mortal a l'hora de disfrutar d'un bon llibre.

Es pot dir que aquest blog és una mica un compromís, el de tornar a llegir seriosament, començant un llibre i acabant-lo. Espero que ho aconseguiré.